Producent:
Katalog produktów:

Wstęp:

A. Sklep http://www.drim.pl jest własnością firmy: DRIM s.c. Tomczyk, Pawiński z siedzibą w Łodzi, przy ul. Powstańców Wielkopolskich 2, numer NIP: 727-24-39-044.
B.
Regulamin określa zasady zakupów w sklepie http://www.drim.pl Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje w nim zawarte. Zasady regulaminu stanowią integralną część każdej oferty na stronie z przedmiotem.
C.
W sklepie internetowym http://www.drim.pl można dokonywać zakupów przez Internet 24 godziny na dobę w ciągu całego roku, chyba że na stronie sklepu pojawi się komunikat, który orzeknie inaczej.
D.
Wszystkie produkty oferowane w sklepie http://www.drim.pl są oryginalne i fabrycznie nowe.

Ceny:

A. Wszystkie informacje o produktach - w tym ceny - zamieszczone na stronach sklepu są jedynie zaproszeniem do składania ofert (art. 71. Kodeksu Cywilnego) i nie stanowią oferty w rozumieniu art. 61. Kodeksu Cywilnego - patrz punkt 2.B.
B.
Wszystkie ceny w sklepie podane są w złotych (PLN) i są cenami detalicznymi brutto (zawierają podatek VAT).
C.
Ostateczna cena produktu zostanie podana w ramach potwierdzenia zamówienia. Klient ma prawo do rezygnacji z zakupu towaru w momencie określenia ceny ostatecznej w wysokości różnej od poprzedniej.
D.
Ceny podane na stronie www.drim.pl dotyczą sprzedaży Internetowej i mogą odbiegać od cen w sklepie stacjonarnym. 

Zakup i zapłata:

A. Numer i nazwa konta do wpłaty należności zostaną podane w przesłanym pocztą internetową potwierdzeniu zakupu. Proszę uważnie czytać ten mail do końca.
B.
Kupując przez internet można dokonywać zapłaty realizując płatności kartą lub przelewy on-line. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay.

Dostawa i koszty wysyłki:

A. Przesyłki dostarczamy za pośrednictwem Poczty Polskiej albo firmy kurierskiej  - zgodnie z życzeniem klienta. Towar można również odebrać osobiście w siedzibie firmy w Łodzi przy ul. Powstańców Wielkopolskich 2. w godzinach pracy sklepu po wcześniejszym uzgodnieniu zasad tego odbioru.

Wysyłka realizowana jest
:

- w ciągu 1-3 dni roboczych od momentu zaksięgowania należności na koncie (w przypadku wyboru opcji płatności przelewem lub on-line),
- w ciągu 1-3 dni roboczych od momentu wpłynięcia zamówienia (w przypadku wyboru opcji płatności za pobraniem).

Koszty przesyłki na terenie Polski są stałe i bez względu na ilość zakupionych towarów wynoszą:
- 12,00 PLN dla przesyłki ekonomicznej Poczty Polskiej,
- 15,00 PLN dla przesyłki pobraniowej Poczty Polskiej,
- 15,00 PLN dla przesyłki realizowanej przez firmę kurierską,
- 18,00 PLN dla przesyłki pobraniowej realizowanej przez firmę kurierską.
Koszty wysyłki na terenie Unii Europejskiej:

- 67,00 PLN dla przesyłki realizowanej przez Pocztę Polską
- 20,00 EUR dla przesyłki realizowanej przez firmę kurierską

Koszty wysyłki do innych krajów:

dla przesyłki ekonomicznej Poczty Polskiej (dokładne koszty wysyłki, uzależnione od wagi i kraju doręczenia podane zostaną Klientowi indywidualnie)
 -
dla przesyłki realizowanej przez firmę kurierską (dokładne koszty wysyłki, uzależnione od wagi i kraju doręczenia podane zostaną Klientowi indywidualnie)

B. Wysyłka (za wyjątkiem przesyłki pobraniowej) następuje tylko po wpłynięciu całej należności na konto. Cała należność to należność za towar + koszty przesyłki.
C.
Przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy plomby (taśmy) są zerwane należy sprawdzić zawartość paczki i w obecności kuriera sporządzić protokół braków lub szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy.
D.
Jeżeli przesyłka nie dotrze do Państwa pomimo potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji, prosimy niezwłocznie o kontakt telefoniczny.

Gwarancje i reklamacje:

A. Sklep ponosi odpowiedzialność przez 2 lata od daty zakupu w przypadku niezgodności towaru z umową zgodnie z Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z 27 lipca 2002 r. Klient traci uprawnienia określone w w/w ustawie, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie. W przypadku sprzedaży niestanowiącej sprzedaży konsumenckiej, wyłącza się przepisy zawarte w artykułach 556-576 Kodeksu Cywilnego.
B. W przypadku niezgodności towaru z umową reklamowany towar wraz z informacją na piśmie określającą niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, należy odesłać na nasz adres:
Sklep modelarski "drim", 91-043 Łódź, ul. Powstańców Wielkopolskich 2.
Informujemy również, że paczki płatne za pobraniem pocztowym nie będą przyjmowane.
C. Określając sposób realizacji zobowiązań sklepu Klient ma prawo, żądać doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy egzemplarz, pozbawiony wad, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe
lub będzie wymagać nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie naraziłby kupującego inny sposób zaspokojenia. Klient traci wskazane wyżej uprawnienia, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie.

D. Sklep ustosunkuje się do żądań Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia niezgodności towaru.
E. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego towaru, wszystkie koszty ponownej dostawy ponosi sklep.

Odstąpienie od umowy:

A. Klient posiada prawo do odstąpienia od umowy. Musi poinformować o tym fakcie sprzedającego w ciągu 10 dni kalendarzowych od otrzymania towaru.
Od daty oświadczenia o odstąpieniu od umowy Klient posiada 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru.
B.
Zwracany w tym trybie towar winien być zwrócony w stanie niezmienionym chyba, że dokonana zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Prosimy o odesłanie kompletnego, nieużywanego i nieuszkodzonego towaru, w oryginalnym, fabrycznym opakowaniu, wraz z dokumentem potwierdzającym zakup.
C. Zwracaną należność przelewamy na wskazane przez Klienta konto albo wysyłamy przekazem pocztowym na wskazany przez klienta adres , a w przypadku braku takiego wskazania przelewamy na konto z którego nastąpiła zapłata za zakupiony towar albo wysyłamy przekazem pocztowym na adres do wysyłki podany w zamówieniu.

Ochrona danych osobowych:

A. Zgodnie z Ustawą "O ochronie danych osobowych" informujemy, że administratorem danych osobowych klientów wprowadzanych do bazy danych sklepu jest firma:
  Drim s.c. Tomczyk, Pawiński
91-043 ŁÓDŹ, ul. Powstańców Wielkopolskich 2.

B. Dane te wykorzystywane są wyłącznie w celu realizacji zamówień i nie są udostępniane osobom trzecim.

Postanowienia końcowe:

A. Wszelkie sytuacje nie opisane powyżej są regulowane przez odpowiednie przepisy prawa, w szczególności przez przepisy Kodeksu Cywilnego.
B.
Nazwy firm, ich znaki towarowe, loga i ilustracje produktów użyte na stronach sklepu są własnością wymienionych firm a zostały użyte jedynie w celach reklamowych lub informacyjnych.       

Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Zaloguj się