E-mail: drim@drim.pl
Waluta:
PLN
Witamy w Sklepie Modelarskim drim.pl

Życzymy udanych zakupów!

Regulamin sklepu

Opublikowano:

Wstęp:

A. Sklep www.drim.pl jest własnością firmy: DRIM s.c. z siedzibą w Łodzi, przy ul. Powstańców Wielkopolskich 2, numer NIP: 727-24-39-044.
B. Regulamin określa zasady zakupów w sklepie www.drim.pl Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje w nim zawarte. Zasady regulaminu stanowią integralną część każdej oferty na stronie z przedmiotem.
C. W sklepie internetowym www.drim.pl można dokonywać zakupów przez Internet 24 godziny na dobę w ciągu całego roku, chyba że na stronie sklepu pojawi się komunikat, który orzeknie inaczej.
D. Wszystkie produkty oferowane w sklepie www.drim.pl są oryginalne i fabrycznie nowe.

Ceny:

A. Wszystkie informacje o produktach - w tym ceny - zamieszczone na stronach sklepu są jedynie zaproszeniem do składania ofert (art. 71. Kodeksu Cywilnego) i nie stanowią oferty w rozumieniu art. 61. Kodeksu Cywilnego - patrz punkt 2.B.
B. Wszystkie ceny w sklepie podane są w złotych (PLN) i są cenami detalicznymi brutto (zawierają podatek VAT).
C. Ostateczna cena produktu zostanie podana w ramach potwierdzenia zamówienia. Klient ma prawo do rezygnacji z zakupu towaru w momencie określenia ceny ostatecznej w wysokości różnej od poprzedniej.
D. Ceny podane na stronie www.drim.pl dotyczą sprzedaży Internetowej i mogą odbiegać od cen w sklepie stacjonarnym. 

Zakup i zapłata:

A. Numer i nazwa konta do wpłaty należności zostaną podane w przesłanym pocztą internetową potwierdzeniu zakupu. Proszę uważnie czytać ten mail do końca.
B. Kupując przez internet można dokonywać zapłaty realizując płatności kartą lub przelewy on-line. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay.

Dostawa i koszty wysyłki:

A. Przesyłki dostarczamy za pośrednictwem Poczty Polskiej albo firmy kurierskiej  - zgodnie z życzeniem klienta. Towar można również odebrać osobiście w siedzibie firmy w Łodzi przy ul. Powstańców Wielkopolskich 2. w godzinach pracy sklepu po wcześniejszym uzgodnieniu zasad tego odbioru. Wysyłka realizowana jest: - w ciągu 1-3 dni roboczych od momentu zaksięgowania należności na koncie (w przypadku wyboru opcji płatności przelewem lub on-line), - w ciągu 1-3 dni roboczych od momentu wpłynięcia zamówienia (w przypadku wyboru opcji płatności za pobraniem).

Koszty przesyłki na terenie Polski są stałe i bez względu na ilość zakupionych towarów wynoszą:
- 15,50 PLN dla przesyłki Pocztą Polską (Paczka 48),
- 19,50 PLN dla przesyłki pobraniowej Pocztą Polską (Paczka 48),
- 11,00 PLN dla przesyłki kurierskiej,
- 15,00 PLN dla przesyłki kurierskiej pobraniowej.

Koszty wysyłki na terenie Unii Europejskiej:
- 67,00 PLN ( ok. 17,00 EUR ) dla przesyłki realizowanej przez Pocztę Polską
- 80,00 PLN ( ok. 20,00 EUR ) dla przesyłki realizowanej przez firmę kurierską
- 40 PLN dla przesyłki kurierskiej do Niemiec

Koszty wysyłki do innych krajów:
-  dla przesyłki ekonomicznej Poczty Polskiej (dokładne koszty wysyłki, uzależnione od wagi i kraju doręczenia podane zostaną Klientowi indywidualnie)  
- dla przesyłki realizowanej przez firmę kurierską (dokładne koszty wysyłki, uzależnione od wagi i kraju doręczenia podane zostaną Klientowi indywidualnie)

B. Wysyłka (za wyjątkiem przesyłki pobraniowej) następuje tylko po wpłynięciu całej należności na konto. Cała należność to należność za towar + koszty przesyłki.

Dane do przelewu:

Odbiorca płatności:

DRIM s.c.
Konto: Raiffeisen Bank Polska 48 1750 1093 0000 0000 1118 0628

C. Przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy plomby (taśmy) są zerwane należy sprawdzić zawartość paczki i w obecności kuriera sporządzić protokół braków lub szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy.

D. Jeżeli przesyłka nie dotrze do Państwa pomimo potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji, prosimy niezwłocznie o kontakt telefoniczny.

Gwarancje i reklamacje:

A. Sklep ponosi odpowiedzialność przez 2 lata od daty zakupu w przypadku niezgodności towaru z umową zgodnie z Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z 27 lipca 2002 r. Klient traci uprawnienia określone w w/w ustawie, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie. W przypadku sprzedaży niestanowiącej sprzedaży konsumenckiej, wyłącza się przepisy zawarte w artykułach 556-576 Kodeksu Cywilnego.

B. W przypadku niezgodności towaru z umową reklamowany towar wraz z informacją na piśmie określającą niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, należy odesłać na nasz adres: Sklep modelarski "Drim", 91-043 Łódź, ul. Powstańców Wielkopolskich 2. Informujemy również, że paczki płatne za pobraniem pocztowym nie będą przyjmowane.

C. Określając sposób realizacji zobowiązań sklepu Klient ma prawo, żądać doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy egzemplarz, pozbawiony wad, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub będzie wymagać nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie naraziłby kupującego inny sposób zaspokojenia. Klient traci wskazane wyżej uprawnienia, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie.

D. Sklep ustosunkuje się do żądań Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia niezgodności towaru.

E. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego towaru, wszystkie koszty ponownej dostawy ponosi sklep.

Odstąpienie od umowy:

A. Klient posiada prawo do odstąpienia od umowy. Musi poinformować o tym fakcie sprzedającego w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru. Od daty oświadczenia o odstąpieniu od umowy Klient posiada 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru.

B. Zwracany w tym trybie towar winien być zwrócony w stanie niezmienionym chyba, że dokonana zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Prosimy o odesłanie kompletnego, nieużywanego i nieuszkodzonego towaru, w oryginalnym, fabrycznym opakowaniu, wraz z dokumentem potwierdzającym zakup.

C. Zwracaną należność przelewamy na wskazane przez Klienta konto albo wysyłamy przekazem pocztowym na wskazany przez klienta adres , a w przypadku braku takiego wskazania przelewamy na konto z którego nastąpiła zapłata za zakupiony towar albo wysyłamy przekazem pocztowym na adres do wysyłki podany w zamówieniu.

 


 

Wzór formularza odstąpienia od umowy kupna/sprzedaży:


Miejscowość, data …........…


Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
…………………………………………

Adres konsumenta(-ów)
…………………………………………
…………………………………………
………………………………………...

Nazwa i adres przedsiębiorcy

………………………………….
………………………………….


 



Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa Ja/My (*)………………….………………………...niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym(*) odstąpieniu od umowy kupna/sprzedaży rzeczy(*) ……………………………………………………………………………....… ..............................................................................................................................................……………………..

Dowód zakupu (*Paragon/Faktura)……………………………………………………………………………………..

Data zawarcia umowy………………………………………..………………. ………………………………………….

Nr konta bankowego do zwrotu: ……………………………………………………………………………………….

 


 

Podpis konsumenta(-ów)


 

(*) Niepotrzebne skreślić


 

Ochrona danych osobowych:

1. Administratorem danych osobowych Użytkowników strony drim.pl jest DRIM s.c. z siedzibą w Łodzi, ul. Powstańców Wlkp. 2, 91-043 Łódź. Dane kontaktowe: tel. 42 616 54 64, adres e-mail drim@drim.pl.
2. Spółka przetwarza dane osobowe w celach:

(1) sprzedaży produktów oferowanych przez DRIM s.c. - podstawą prawną przetwarzania danych jest wykonanie umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
(2) świadczenia usługi prowadzenia kont Użytkowników w serwisie drim.pl oraz w celu świadczenia usługi rezerwacji wybranych produktów w sklepie, za pośrednictwem strony internetowej www.drim.pl. Podstawą prawną przetwarzania danych jest wykonanie umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
(3) marketingowych – podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Spółki – marketing produktów i usług (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
(4) rozpatrzenia reklamacji, dochodzenia i obrony w razie zaistnienia wzajemnych roszczeń - podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Spółki – (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
(5) wysyłki informacji handlowych drogą elektroniczną - wyłącznie w przypadku wyrażenia zgody przez Użytkownika. Podstawą prawną przetwarzania danych jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),

4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne w celu zawarcia umowy z DRIM s.c.
5. Dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny dla wykonania umowy, a po tym okresie dla celów i przez czas oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń, lub do czasu cofnięcia udzielonej zgody.
6. Odbiorcami danych osobowych będą:

(1) podmioty dostarczające i wspierające systemy teleinformatyczne Spółki w celu obsługi serwisu drim.pl oraz podmioty świadczące usługi związane z bieżącą działalnością Spółki,
(2) podmioty świadczące usługi dostawy produktów do Klientów,
(3) Dotpay Sp. z o.o. - podmiot świadczący usługi płatności on-line.

7. Każdej osobie, w zakresie wynikającym z przepisów prawa, przysługuje prawo do dostępu do swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, a także prawo cofnięcia udzielonej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
8. W przypadku wątpliwości związanych z przetwarzaniem danych osobowych każda osoba może zwrócić się do Spółki z prośbą o udzielenie informacji w tym zakresie.

 

Polityka plików “cookies”

Polityka plików “cookies” serwisu drim.pl

1. Poprzez piki “cookies” należy rozumieć dane informatyczne przechowywane w urządzeniach

końcowych użytkowników, przeznaczone do korzystania ze stron internetowych. W

szczególności są to pliki tekstowe, zawierające nazwę strony internetowej, z której pochodzą,

czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

2. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji

zawartych w plikach cookies.

3. Pliki cookies przeznaczone są do korzystania ze stron serwisu. Operator wykorzystuje te pliki

do:

a) możliwości logowania i utrzymywania sesji użytkownika na każdej kolejnej stronie serwisu

b) dopasowania zawartości strony internetowej do indywidualnych preferencji użytkownika,

przede wszystkim pliki te rozpoznają jego urządzenie, aby zgodnie z jego preferencjami

wyświetlić stronę

c) do tworzenia anonimowych statystyk z wyłączeniem możliwości identyfikacji użytkownika.

4. Pliki cookies wykorzystywane przez partnerów operatora strony internetowej, w tym w

szczególności użytkowników strony internetowej, podlegają ich własnej polityce prywatności.

5. W trosce o bezpieczeństwo powierzonych nam danych opracowaliśmy wewnętrzne procedury

i zalecenia, które mają zapobiec udostępnieniu danych osobom nieupoważnionym.

Kontrolujemy ich wykonywanie i stale sprawdzamy ich zgodność z odpowiednimi aktami

prawnymi - ustawą o ochronie danych osobowych, ustawą o świadczeniu usług drogą

elektroniczną, a także wszelkiego rodzaju aktach wykonawczych i aktach prawa

wspólnotowego

6. Standardowo oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie

dopuszcza umieszczanie plików cookies na urządzeniu końcowym Użytkownika. Ustawienia

te mogą zostać zmienione przez Użytkownika w taki sposób, aby blokować automatyczną

obsługę “cookies” w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich

każdorazowym przesłaniu na urządzenia użytkownika.

7. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików

cookies. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne

są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).

Przykładowe opcje edytowania w popularnych przeglądarkach:

- Mozilla Firefox: www.support.mozilla.org/pl/kb/ciasteczka

- Internet Explorer: www.support.microsoft.com/kb/278835/pl

- Google Chrome:

www.support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=pl&answer=95647

- Safari: www.safari.helpmax.net/pl/oszczedzanie-czasu/blokowanie-zawartosci/

8. Operator Serwisu informuje, że zmiany ustawień w przeglądarce internetowej użytkownika

mogą uniemożliwić poprawne działanie Stron Internetowych.

Postanowienia końcowe:


A. Wszelkie sytuacje nie opisane powyżej są regulowane przez odpowiednie przepisy prawa, w szczególności przez przepisy Kodeksu Cywilnego.
B. Nazwy firm, ich znaki towarowe, loga i ilustracje produktów użyte na stronach sklepu są własnością wymienionych firm a zostały użyte jedynie w celach reklamowych lub informacyjnych.