E-mail: drim@drim.pl
Waluta:
PLN
W dniu 24.07 (sobota) sklep stacjonarny będzie nieczynny. Za utrudnienia przepraszamy!
Italeri-1450  C-27J SPARTAN / G.222
Italeri-1450  C-27J SPARTAN / G.222
Italeri-1450  C-27J SPARTAN / G.222
Italeri-1450  C-27J SPARTAN / G.222
Italeri-1450  C-27J SPARTAN / G.222
Italeri-1450  C-27J SPARTAN / G.222
Italeri-1450  C-27J SPARTAN / G.222
Italeri-1450  C-27J SPARTAN / G.222
Italeri-1450  C-27J SPARTAN / G.222
Italeri-1450  C-27J SPARTAN / G.222
Italeri-1450  C-27J SPARTAN / G.222
Italeri-1450  C-27J SPARTAN / G.222
Italeri-1450  C-27J SPARTAN / G.222
Italeri-1450  C-27J SPARTAN / G.222
Producent: ITALERI
plastikowy model redukcyjny do sklejania w skali 1:72

C-27J SPARTAN / G.222

Zestaw nie zawiera kleju, farb oraz narzędzi modelarskich.
Wszystkie niezbędne akcesoria modelarskie dostępne są w dziale: CHEMIA i NARZĘDZIA
Pudełko zawiera obrazkową instrukcję montażu oraz kalkomanię (jeżeli występuje).
Produkt nowy, w fabrycznym opakowaniu, przeznaczony dla modelarzy powyżej 14 roku życia.

Informacje dodatkowe:

Stopień trudności (1-5): 4 ; Wielkość modelu: 31,5 cm

Opis oryginału:

Dwusilnikowy samolot transportowy Aeritalia G-222 został zaprojektowany pod koniec lat 60. przez słynnego inż. Giuseppe Gabrielli, konstruktor myśliwców takich jak G.55 i G.91, narodził się ze szczególnej potrzeby włoskich sił powietrznych: posiadania taktycznego samolotu transportowego, mniejszego niż czterosilnikowy Lockheed C-130 Hercules, zdolnego do startu i lądowanie z bardzo krótkich i nieprzygotowanych pasów startowych . Dwa silniki turbośmigłowe sprawiają, że G-222 osiąga prędkość 480 km/h, a samolot charakteryzuje się doskonałą manewrowością nawet przy pełnym obciążeniu. Od 2005 roku jest stopniowo zastępowany przez swoją ewolucję, C-27J Spartan.Alenia C-27J Spartan to nowa, gruntownie zaktualizowana i ulepszona wersja taktycznego samolotu transportowego G 222. Spartan jest wyposażony w dwa nowe i mocne silniki turbośmigłowe Rolls-Royce AE2100-D2 zdolne do rozpędzania samolotu. 600 km/h. Może przewozić do 68 żołnierzy lub 46 w pełni wyposażonych spadochroniarzy lub ponad 11 ton materiałów. Wersja dostarczona włoskim siłom powietrznym zawiera również 2 wyświetlacze Head Up, cyfrowy kokpit i zaawansowane systemy awioniki, które zapewniają samolotowi zdolność do pracy w każdych warunkach pogodowych i w najbardziej ryzykownych obszarach operacyjnych. Był również używany w Afganistanie do wspierania operacji wojskowych i humanitarnych.

Opis towaru

Producent: ITALERI
plastikowy model redukcyjny do sklejania w skali 1:72

C-27J SPARTAN / G.222

Zestaw nie zawiera kleju, farb oraz narzędzi modelarskich.
Wszystkie niezbędne akcesoria modelarskie dostępne są w dziale: CHEMIA i NARZĘDZIA
Pudełko zawiera obrazkową instrukcję montażu oraz kalkomanię (jeżeli występuje).
Produkt nowy, w fabrycznym opakowaniu, przeznaczony dla modelarzy powyżej 14 roku życia.

Informacje dodatkowe:

Stopień trudności (1-5): 4 ; Wielkość modelu: 31,5 cm

Opis oryginału:

Dwusilnikowy samolot transportowy Aeritalia G-222 został zaprojektowany pod koniec lat 60. przez słynnego inż. Giuseppe Gabrielli, konstruktor myśliwców takich jak G.55 i G.91, narodził się ze szczególnej potrzeby włoskich sił powietrznych: posiadania taktycznego samolotu transportowego, mniejszego niż czterosilnikowy Lockheed C-130 Hercules, zdolnego do startu i lądowanie z bardzo krótkich i nieprzygotowanych pasów startowych . Dwa silniki turbośmigłowe sprawiają, że G-222 osiąga prędkość 480 km/h, a samolot charakteryzuje się doskonałą manewrowością nawet przy pełnym obciążeniu. Od 2005 roku jest stopniowo zastępowany przez swoją ewolucję, C-27J Spartan.Alenia C-27J Spartan to nowa, gruntownie zaktualizowana i ulepszona wersja taktycznego samolotu transportowego G 222. Spartan jest wyposażony w dwa nowe i mocne silniki turbośmigłowe Rolls-Royce AE2100-D2 zdolne do rozpędzania samolotu. 600 km/h. Może przewozić do 68 żołnierzy lub 46 w pełni wyposażonych spadochroniarzy lub ponad 11 ton materiałów. Wersja dostarczona włoskim siłom powietrznym zawiera również 2 wyświetlacze Head Up, cyfrowy kokpit i zaawansowane systemy awioniki, które zapewniają samolotowi zdolność do pracy w każdych warunkach pogodowych i w najbardziej ryzykownych obszarach operacyjnych. Był również używany w Afganistanie do wspierania operacji wojskowych i humanitarnych.

Cechy towaru

Opinie