- Produkty
- DO SKLEJANIA
- Italeri-3667 FIAT 131 Abarth Rally OLIO FIAT
Nowość














skala 1:24, plastikowy model do sklejenia,
FIAT 131 Abarth Rally OLIO FIAT
Skala trudności: 3 (1-5)
Wielkość: 17,4 cm długości
Model nie zawiera kleju oraz farb.
----------------------------------------
Fiat 131 Abarth ewoluował od początkowego dwudrzwiowego sedana. Rozwój Abartha obejmował wiele zmian, takich jak zastosowanie lżejszego podwozia, większych błotników kół, wlotów powietrza na masce i po bokach w celu optymalizacji mechanicznego układu chłodzenia. W Fiacie 131 Abarth zastosowano 4-cylindrowy, rzędowy, wzdłużny silnik z przodu, z głowicą ze stopów lekkich i 4 zaworami na cylinder. Początkową produkcję rozpoczęto w 1976 roku, co doprowadziło do udziału w Rajdowych Mistrzostwach Świata, gdzie zdobył trzy mistrzostwa konstruktorów, Puchar Kierowców FIA i mistrzostwo kierowców. Brał udział w międzynarodowych konkursach do 1982 roku, kiedy to został zastąpiony samochodami marki Lancia. Niektóre malowania nadwozia, kojarzone ze sponsorami z tamtego okresu, stały się ikonami w historii wyścigów samochodowych typu „off road”.
FIAT 131 Abarth Rally OLIO FIAT
Skala trudności: 3 (1-5)
Wielkość: 17,4 cm długości
Model nie zawiera kleju oraz farb.
----------------------------------------
Fiat 131 Abarth ewoluował od początkowego dwudrzwiowego sedana. Rozwój Abartha obejmował wiele zmian, takich jak zastosowanie lżejszego podwozia, większych błotników kół, wlotów powietrza na masce i po bokach w celu optymalizacji mechanicznego układu chłodzenia. W Fiacie 131 Abarth zastosowano 4-cylindrowy, rzędowy, wzdłużny silnik z przodu, z głowicą ze stopów lekkich i 4 zaworami na cylinder. Początkową produkcję rozpoczęto w 1976 roku, co doprowadziło do udziału w Rajdowych Mistrzostwach Świata, gdzie zdobył trzy mistrzostwa konstruktorów, Puchar Kierowców FIA i mistrzostwo kierowców. Brał udział w międzynarodowych konkursach do 1982 roku, kiedy to został zastąpiony samochodami marki Lancia. Niektóre malowania nadwozia, kojarzone ze sponsorami z tamtego okresu, stały się ikonami w historii wyścigów samochodowych typu „off road”.
Rozwiń
Zwiń
Italeri-3667 FIAT 131 Abarth Rally OLIO FIAT
136,50 PLN / szt.
PLN / szt.
136,50 PLN / szt.
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: PLN
Ilość
1 szt.
Jednostka miary
Dodaj do koszyka
Powiadom mnie o dostępności
Zapytaj o cenę
Dodaj do przechowalni
Porównaj
Zapytaj o towar
Poleć towar
Przejdź do koszyka
Zostań na stronie
Opis towaru
skala 1:24, plastikowy model do sklejenia,
FIAT 131 Abarth Rally OLIO FIAT
Skala trudności: 3 (1-5)
Wielkość: 17,4 cm długości
Model nie zawiera kleju oraz farb.
----------------------------------------
Fiat 131 Abarth ewoluował od początkowego dwudrzwiowego sedana. Rozwój Abartha obejmował wiele zmian, takich jak zastosowanie lżejszego podwozia, większych błotników kół, wlotów powietrza na masce i po bokach w celu optymalizacji mechanicznego układu chłodzenia. W Fiacie 131 Abarth zastosowano 4-cylindrowy, rzędowy, wzdłużny silnik z przodu, z głowicą ze stopów lekkich i 4 zaworami na cylinder. Początkową produkcję rozpoczęto w 1976 roku, co doprowadziło do udziału w Rajdowych Mistrzostwach Świata, gdzie zdobył trzy mistrzostwa konstruktorów, Puchar Kierowców FIA i mistrzostwo kierowców. Brał udział w międzynarodowych konkursach do 1982 roku, kiedy to został zastąpiony samochodami marki Lancia. Niektóre malowania nadwozia, kojarzone ze sponsorami z tamtego okresu, stały się ikonami w historii wyścigów samochodowych typu „off road”.
FIAT 131 Abarth Rally OLIO FIAT
Skala trudności: 3 (1-5)
Wielkość: 17,4 cm długości
Model nie zawiera kleju oraz farb.
----------------------------------------
Fiat 131 Abarth ewoluował od początkowego dwudrzwiowego sedana. Rozwój Abartha obejmował wiele zmian, takich jak zastosowanie lżejszego podwozia, większych błotników kół, wlotów powietrza na masce i po bokach w celu optymalizacji mechanicznego układu chłodzenia. W Fiacie 131 Abarth zastosowano 4-cylindrowy, rzędowy, wzdłużny silnik z przodu, z głowicą ze stopów lekkich i 4 zaworami na cylinder. Początkową produkcję rozpoczęto w 1976 roku, co doprowadziło do udziału w Rajdowych Mistrzostwach Świata, gdzie zdobył trzy mistrzostwa konstruktorów, Puchar Kierowców FIA i mistrzostwo kierowców. Brał udział w międzynarodowych konkursach do 1982 roku, kiedy to został zastąpiony samochodami marki Lancia. Niektóre malowania nadwozia, kojarzone ze sponsorami z tamtego okresu, stały się ikonami w historii wyścigów samochodowych typu „off road”.
Cechy towaru
- Podatek VAT 23%
- Wysokość 0 cm
- Długość 0 cm
- Szerokość 0 cm
Opinie
Aby dodać opinię i ocenić towar musisz być zalogowany.
Towary podobne