E-mail: drim@drim.pl
Waluta:
PLN
Nowość
Italeri-3626 B.M.W. 320 Gr. 5
Italeri-3626 B.M.W. 320 Gr. 5
Italeri-3626 B.M.W. 320 Gr. 5
Italeri-3626 B.M.W. 320 Gr. 5
Italeri-3626 B.M.W. 320 Gr. 5
Italeri-3626 B.M.W. 320 Gr. 5
Italeri-3626 B.M.W. 320 Gr. 5
Italeri-3626 B.M.W. 320 Gr. 5
Italeri-3626 B.M.W. 320 Gr. 5
Producent: ITALERI
plastikowy model redukcyjny do sklejania w skali 1:24

B.M.W. 320 Gr. 5v

Zestaw nie zawiera kleju, farb oraz narzędzi modelarskich.
Wszystkie niezbędne akcesoria modelarskie dostępne są w dziale: CHEMIA i NARZĘDZIA
Pudełko zawiera obrazkową instrukcję montażu oraz kalkomanię (jeżeli występuje).
Produkt nowy, w fabrycznym opakowaniu, przeznaczony dla modelarzy powyżej 14 roku życia.

Informacje dodatkowe:

Stopień trudności (1-5): 4 ; Wielkość modelu: 19,9 cm cm

Opis oryginału:

W 1976 roku FIA, w ramach międzynarodowych wyścigów samochodowych, wprowadziła nową Grupę 5, o określonych zasadach, zarezerwowaną dla samochodów produkcji „specjalnej”. Nowe przepisy wymagały szerokości nadwozia zbliżonej do tej z produkcji seryjnej, w której jednak można było zastosować błotniki o większych wymiarach, aby skorzystać z szerszych rozstawów kół i większych opon. BMW przystąpiło do zawodów Grupy 5 z dedykowaną wersją swojego nowego topowego modelu, E21 „320”. Stworzono nowy profil aerodynamiczny, który zintegrował duże błotniki i zastosowano mocny silnik o mocy 300 KM. Samochód stanowił podstawę, na której szkolono młodych, wschodzących kierowców.

Opis towaru

Producent: ITALERI
plastikowy model redukcyjny do sklejania w skali 1:24

B.M.W. 320 Gr. 5v

Zestaw nie zawiera kleju, farb oraz narzędzi modelarskich.
Wszystkie niezbędne akcesoria modelarskie dostępne są w dziale: CHEMIA i NARZĘDZIA
Pudełko zawiera obrazkową instrukcję montażu oraz kalkomanię (jeżeli występuje).
Produkt nowy, w fabrycznym opakowaniu, przeznaczony dla modelarzy powyżej 14 roku życia.

Informacje dodatkowe:

Stopień trudności (1-5): 4 ; Wielkość modelu: 19,9 cm cm

Opis oryginału:

W 1976 roku FIA, w ramach międzynarodowych wyścigów samochodowych, wprowadziła nową Grupę 5, o określonych zasadach, zarezerwowaną dla samochodów produkcji „specjalnej”. Nowe przepisy wymagały szerokości nadwozia zbliżonej do tej z produkcji seryjnej, w której jednak można było zastosować błotniki o większych wymiarach, aby skorzystać z szerszych rozstawów kół i większych opon. BMW przystąpiło do zawodów Grupy 5 z dedykowaną wersją swojego nowego topowego modelu, E21 „320”. Stworzono nowy profil aerodynamiczny, który zintegrował duże błotniki i zastosowano mocny silnik o mocy 300 KM. Samochód stanowił podstawę, na której szkolono młodych, wschodzących kierowców.

Cechy towaru

Opinie

Aby dodać opinię i ocenić towar musisz być zalogowany.
Najniższa cena towaru, jaka obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki